2013/11/13

Cinnamon roll-chan

本日の夕食。'ゆば'を煮る。旦那さまの大好物です。私の場合、味を浸みこませるのに1日前から煮込み始めるので、昨日から楽しみにしていたようです。そして2人分で10個も煮ます。それだけ好きみたい。。 


     
でも、先日 私のことを、
「最近 シナモンロールちゃんになってきたね~♪」 と言っていました。 よく分からないけど、カワイイ言い方だからいいか・・と流して聞いていましたが、本日冷蔵庫で見つけました。 

ということで、今日は'ゆば'1個しか与えません。夕飯なしよりは親切です。

Today's dinner!! Yuba (bean curd skin). My husband loves this a lot. So he was looking forward to having this since yesterday because I usually start cooking 1 day before eating. And I make about 10 yuba rolls for two of us so we can enjoy this for a couple of days.
But...I'll give him just 1 tonight, he should regret that he told me that I'm turning into a cinnamon roll-chan recently... (`ε´#)


                         Cinnamon roll-chan

0 Comments:

Post a Comment