2011/02/27

ふ~~っ 今日は悠日にて無事にイベントが終了。
戸井十月さんのギャラリートークとチグリハーブさんのライブ。
戸井十月さん、一見、物静かな方だな・・とは思いましたが、その渋さがまたダンディでしたね。ただ、それ以上にカッコイイと思ったのは”謙虚さ”を持ち合わせているところ。
あれだけの著書があり、世界を旅し、ドキュメンタリー番組を制作し、写真展までできる。熱心なファンも多いのです。 それでも言葉の端々には、周囲の環境や人々に対し、いつも敬意と感謝の目をむけている方でした。
Whoof ... The event is done and dusted today at Yujitsu Gallery.
Jugatsu Toi Gallery-talk and Chiguri Herb music live. At first, I thought Jugatsu Toi is a seemingly docile person, dandy with austere elegance. But what I thought was cool about him is he has a humble heart. He has authored many books and traveled around the world, so he can do a photo exhibition. So he has many fans. I can tell from a fragments of our conversation that he has eyes to look at what situation or people around him always with respect and grateful eyes.
そしてチグリハーブさんのライブ。いつもCDで聴いていましたが・・・・やっぱり実際に生歌・生演奏を聴くのってスゴい!!! いつも何気なく聞いていた曲なのに、いっきにテンションあがりました(笑)
そしてやっぱり心ですね~。 ステージに出る直前・・・裏手にいる私達に「ありがとうございます!頑張って歌ってきますね!」と手を握ってくれました。そのお気持ち、しっかりお客様にも通じてましたよ~。応援していきたいですね。 チグリハーブ セカンドアルバム 「願いごと」。いいですよ。
Then Chiguri Herb played. I was listening to the CD in the office recently.... But it is great to listen to live music.!!! It raised my spirits in a breath even though I always listen to them casually.
And all in all...is mind. Right before going on the stage, in the back yard where I was, she said 'Thank you! I'll try my best singing!!" then held my hand. I can tell that the audience received the spirit. I'm right behind them! Listen! Chiguri Herb's 2nd album new release 'Negaigoto'.

2 Comments:

  1. Unknown said...
    素晴らしい一夜を過ごされましたね。

    Unknown said...
    素晴らしい一夜を過ごされましたね。

Post a Comment