2011/10/30

★With Teppei

今日は久しぶりに自由時間。 引っ越しの慌ただしい時間から解放です。
ということで、お友達に誘ってもらって乗馬です。
前回教わったことを復習しながら乗ったら、少し・・・?上達できたかな(笑) 
I had free time today for the first time in a while. I was released from busy days for moving.
So, I went to horse riding with my friend.
I felt that I made a liiiiiiiiittle bit of progress from last time.

とにかく楽しくて、馬のテッペイ君と仲良くなれた気が(笑) 首を撫でるたびに、耳をこちらに向けて気にしてくれるのが嬉しかった。
I enjoyed a lot. Although I think that I could make a friend, his name is Teppei. It was lovely that he turns his ears toward to me when I pet his neck.

癒されました。誘ってくれてありがとう。また行きたいな。 
I was eased very much. Thank you for taking with me. I want to go again.  午後は、家の一部屋をお教室としてお借りたいという方が来ました。 
気にいってくれたかな・・・。
In the afternoon, I had someone who wants to use a room of our house for lessons come over and see.
I hope he likes the house, too.

0 Comments:

Post a Comment