2013/01/26

Happy birthday darling

先日は旦那さまの誕生日。

なのに私ったら・・・。 別の用事を入れてしまいました。。

ひどい嫁です。

でも、ありがたいことに、私の家族が少し日にちを早めて一緒にお祝いしてくれました。

こんな私を嫁にしてくれた旦那さまに(笑)、そして温かい家族に感謝です。 

そして旦那さまに出逢わせてくれた、アメリカの家族に感謝の日でした。

The other day was the birthday for my husband. But, I had another meeting on that day. Yes, uuuuummmmm I'm a bad wife... 
But! Thankfully, my family suggested to celebrate the birthday for him ahead of the actual day.

I'm thankful for this warm family and a husband who got married with me.. 
And thanks for family in US who gave me the chance to meet him.

Happy birthday darling! 

0 Comments:

Post a Comment