2011/07/28

もう数年前に買ったネックレス。ビーズというのかな。
気に入って買ったものの、なかなかする機会も少なく、引き出しにしまったままでした。これこそ箪笥?引き出しの肥し。なんだかもったいない。。
A bead necklace I got a long time ago. I like it, but don't have so many chances to wear and don't know why but had it sit in a cabinet for long time. That's a waste.

というわけで、思い切ってmi-scendo の星野美加さんにリフォームの相談してみました。 天然石と合わせて、私が好きそうに・・・等々。ようするにおまかせです。
はい、わがままな客です。
So I decided to ask to Ms. Mika Hoshino (mi-scendo) to reform. Maybe it will adjusted by her with some natural stones in a way she thinks I might like...etc. Yes, I'll just leave to her. Yes I'm that kind of customer.

ですが、私のアクセサリーは半分以上美加さんの作品をなので、好みもわかってもらえている&彼女のセンスには安心しておまかせしてしまいます。
Although half of my accessories are her works, she knows my favorite and I like her taste so I can trust her to create one for me.

美加さんのアクセサリーは個性がありながら、品も良い。そして高価な宝石に興味のない私にはピッタリ(笑カエナイ?)。天然石なので、ビジネス系、カジュアル系にも使えるのでいつも鞄に1,2本入れて、行く先で付け替える時もあるくらい、よく使います。
Her accessories are individual, simple, yet elegant. Although it fits me perfect because I don't have interest to wear expensive jewelery. They (natural stone accessories) are heavy rotated items since I always carry one or two of them in my bag since can match with any type of dress like business suits or casual wear, so sometimes I switch them depending on the place.

mi-scendo 美佳さんのアクセサリー新作とリフォームの相談はシェイ・ケイコでもできるんですよ。→ココ
You can check the new works and ordering reformation at Chez Keiko →Here

そして今回リフォームしてできたのがこ・ち・ら
やっぱり。 大大大満足以上です! 長さを調節して、短くする時は半分をブレスレッドにもできるそう♪ 
持っている服にも合わせやすくなりました~~☆ ウレシ。やっぱりMeって女子~~☆
Taraaaaaan!! voila~~!! This is after reformed.
I knew it!! More than loooooooove it!! It is able to adjust the length so half part can be a bracelet♪ It becomes nice fit with dresses which I already have. Ummmmm I am a girl you know☆ 
 





 

0 Comments:

Post a Comment