2011/09/06

★Happy Birthday To Me !

昨日の私の誕生日、旦那様はお仕事で忙しい・・とそこに、ちとせさんと食事の約束が入りました。

お互い誕生日を知らせていないので、もちろん私の誕生日も知りません。 

なので・・・・ サプライズイベントで「Happy Birthday To Me」 デザートをお店に自分でお願いしておき、誕生日・本人ならぬ、ゲストサプライズにしてみました。 さすがにオーダーした時、電話で店員さんも笑っていました。ちなみに写真とフォトフレームをお店からプレゼントしてもらえました☆

だって楽しそうじゃん。
せっかくMeの誕生日だし♪ 
大好きな友人と過ごせるんだし♪ 

びっくりのちとせさん、笑いっぱなし。→→here

なんか良い思い出になりました。

笑って、飲んで、気取って、ふざけて・・・ 

楽しい時間を過ごして帰ってきた私を見て、仕事で忙しい旦那さまも少しほっと?していたようです。

ガールフレンド万歳! 

Yesterday was my birthday. My husband is so busy with his work recently and I got promise with one of my mentors Chitose to go out to dinner. Her blogy→→here

Chitose and I didn't tell our birthdays to each other, so she didn't know that day is on my birthday.

So, what I did... I set a surprise event "Happy Birthday To Me!!" that I order to the restaurant the birthday cake for us. Surprise the guest not as the birthday girl. Yeah, the staff was also laughing on the phone when I order it.

Because, it is my birthday! Spent time with my good friend!! It sounds fun!

I think Chitose liked it,too. She was laughing all the time.

I got a good memory. Laughing, drinking, goofing ...

My husband seems like he was relieved when he saw his wife came back seeming like she had good time.

Hail Girlfriend!!

I got the picture and photo frame from the restaurant, it is nice service!

0 Comments:

Post a Comment