2012/02/15

最近はどうしてもギャラリーの話題になってしまいます。 すみません。。
Feel the urge to post about my gallery recently. Sorry about that.

今日はとーーーーーっても嬉しいことがありました。
I had soooooooooooo great happening today.

いつもウェブサイトを追っていた、愛知県にある憧れのギャラリーさん。→こちら
なんとその女性オーナーが訪ねてきてくれたんです。 
先方も、まさか私がそのギャラリーを知っていて、追いかけていたことを、驚き・・・ 
A gallery in Aichi prefecture where I was following the website because they have good selection of artist and cool place.
Surprisingly, the owner of the gallery visited my gallery today. →here
Also she was surprised that I already knew and was following the gallery.

目標にしたいギャラリーさんだったので、お会いできて、本当に嬉しい。今日は私、うかれています。
そして、なんと今後素敵な作家さんも紹介いただけるお話をいただいたので、
私の知っている素敵な作家さんも、どんどん愛知に紹介していきたいと思います。
I was really glad to see her because I was aiming to be as successful as her gallery.
Although we talked about helping to introduce good artists to each other. So I want to introduce good artists in Tochigi to Aichi prefecture.

最近緊張する毎日で控えていたけど、少しだけ飲んじゃおうかな・・・ 
I'm so happy tonight. I might enjoy some little drink tonight even though I've been staying off drinks recently because of having tension for these days.

嬉しいラベルのワインのプレゼントをいただきました☆ 
I got nice labeled wine present today!!

つながるって、本当に嬉しい。
The chance to connect with people has really made my day.

0 Comments:

Post a Comment