2011/11/07

先日、お世話になったマンションにお礼と簡単な掃除をしてお別れしてきました。
Last week, we went to the previous house (apartment) to clean and say thanks.

手狭にはなってきてしまいましたが、気に入っている家でした。
キッチンはタイル壁とカウンターが好きでした。ゲストが来ていても料理をしながら話ができました。
ダークブラウンの床が気にいっていました。
おトイレは、お酒飲みすぎた時にもお世話になりました。(旦那様の方が回数は多いと思いますが)
この景色が好きでした。
思い出がつまった部屋。ありがとう

Even though it was a little bit small for us to live, we loved the previous house. I liked the tile wall and the counter in the kitchen. I could join talk even during cooking when we had guests. I liked the dark brown floor. The toilet took care of my husband when he drank too much alcohol, too. We liked this view from the window.
A lot of memories in those rooms. Thank you!そんなことを考えていたら、翌日会った友人に
”住んでいる家に感謝をするようになると、家は次のさらに良い家を用意してくれるんだって”と教えてくれました。
なるほど。。 

The next day I was thinking such things. My friend told me that
"When you deeply thank the house, the house will prepare a nicer house for you next."
I see....

0 Comments:

Post a Comment