2011/08/14

ついに出版されました。
Finally!!! It is published!!

私の師匠、友?(オソレオオイ?)というべき’ちとせ’さんの書いた本。
The book written by my mentor and friend 'Chitose'.

「30日で変わる本 自分をみがく方法」 
It is called 'Self-Cultivation Methods' -Change in 30 days-' (my translation title)

いや~~嬉しいですね。 
I'm so pleased!!

ここ数年、先生とお付き合いさせていただいて、本当に多くのことを学ばせてもらいました。
そのことがぎゅ~~っと、詰まっている本です。 
私が先生を素晴らしいと思うことの一つに、「教えることに惜しみない」ということがあります。
この本はまさにそれが具現化されています。 
In these years, I have been learning many things from her and having a relationship with her. These are condensed into the book so well.
What I think is great about her is 'She never holds back in her teaching'. So, this book pretty much embodies it.

一緒に笑い、一緒に泣いたこともあります。先日相談が・・・という私に、忙しいのにも関わらず親身に相談にのってくれました。その都度思います。出逢ってもらえて、ありがとう。
Sometimes we laugh together or cry at the same things. The other day, I said to her 'I have got talk ', then she came and listened carefully and immediately helped me to find a solution even though she has a busy lifestyle. Like that time from moment to moment, I am thankful to have met her.

でもね、私が一番彼女の好きなときは、互いにふざけているのを指摘しあっている時。
But, what is my favorite about her is... when we make jokes and point-out to make fun of each other.


0 Comments:

Post a Comment