2011/08/25

★Growth 成長? 

告白します。 
I post my confession here.

わたし、ここ数週間”怒り”に惑わされていました。
I have been clouded by 'anger' for these weeks.

許せないこと、全うでないこと、不当であることに、ただ、’怒る’。 
Just being angry about something can't forgive, injustice or dishonesty.

こんな自分を嫌だとも思いました。 そこから自分を責めることもしました。
I hated the way I am, although I blamed myself from that, too.

いくら笑ってみても、心のどこかに’怒り’がまとわりつく。
The 'anger' nag around in someplace deep inside of me even though I make smiles.

怒りという感情に支配される自分。
I was controlled by fleeting emotion of 'anger'.

辛い日々でした。
It was difficult days for me.

そこに先日、母との会話の中で、教えられたれたこと。
Then, I was taught by my mother the other day from conversation with her.

怒りは、解決もなく、生み出さず、進歩も、成長もしないということ。
There is no answer, no create, no forward and no growth from 'angry'.


怒らなくても、真理’を見て、問いていれば、結果は表れる
The consequence will appear by seeking to have your eyes opened to truth and ask, no need to be angry.


結局、’怒る’を続けることで、自分をだめにして(おとしめて)しまうということにつながります。
That means, finally if you continue being 'angry' you will ruin yourself.

やはり、母強し・・ 
I knew... mother is strong.

だてに激動?の人生送ってきた人じゃないですねぇ~ 
少々おしゃべりだけど・・(笑) 
She is not the person who had turbulent (suffered?) life for nothing... and got over it.
Yes, even she is a little-bit talkative... haha.

0 Comments:

Post a Comment