2010/10/04

★2010 Moto GP2 

Moto GP 世界選手権シリーズ第14戦が終了しました。
今回もハラハラドキドキ!大盛り上がりでしたね~。
Moto GP(motorcycle racing world championship)@ Motegi Japan has finished.It was full of nervous excitement and we had so much fun this year, too.


お友達のシノスケさんも観戦に来ていたようです。

It seems my friend Shinoyan also came and enjoyed the race.

そうそう、今回はステキなマダムにお会いしたのでお願いして写真を撮らせてもらいました。

サングラスに着物で観戦していたマダムは、なななんと!帯がニッキー・へイデンNo'69(チーム デュカティマルボロ)応援仕様でした。ご自分で作ったそうです。着物もチームカラーの赤!
Oh yeah, I met a neat lady so I took her photo. She was wearing kimono with sunglasses and, well, she was wearing '69 Nicky HAYDEN (Ducati Team)' model kimono belt!! She said that she made it herself. Also kimono was red color for the team image color.

こんな応援ゲストが見られるのは日本独特ですよね!!格好良い日本のマダムを誇りに思います。
観戦を思いっきり楽しもう!!という気持ちが、とってもステキに感じました!
Isn't it great?! It's because of round 14 at Japan race!!! We can see such a cool Japanese guest. I'm proud of such a funky neat Japanese madam. The main thing is to feel with "enjoy oneself as much as possible, to try to have fun and a good time ' is important, I think.

3日間無事お仕事を完了できたのも、周囲の皆さんのおかげです。ありがとうございました☆
I want to thank everyone who worked with and helped me. We did a good job these 3 days.

早朝のドライブも楽しんでいましたよ。眠かったけど。。
Also every early in the morning, I enjoyed driving, too.













0 Comments:

Post a Comment