2010/10/31

★Halloween 2010

今日はハロウィンですね。
Halloween today!!

私は昨夜1日早いハロウィンパーティーに参加して久々踊りまわっていました。
コスチュームは頭から全身青タイツ着てみました。 
画像は・・・お見せしたいところですが、多くの人の名誉に関わってくるかもしれないので(笑)載せてもよいのか迷いつつ、またの機会に。。
旦那様には ’ザッツ インタ~レスティング......(後無言)'とお言葉を頂き、出掛けてきました。
心の広いお方です。

まっ、彼も子供の頃は骸骨タイツ?着て臨んだようなので、私と大差ないようですが・・
弟と一緒に。しっか りお菓子を集めるバケツ持ってますね~。
Actually, it was one day early but I went to a Halloween party with friends last night and did some long-absent dancing dancing....
I tried to wear blue full-body hose...
Pictures?? ummmmmm, I would like to but also in a muddle if it OK to put on?? So maybe some day.. Haha
My husband's comment was 'That's interesting..' when I left the house.
I know he is a broad-minded person.... He doesn't care if his wife does novelty things...
Well, it seems like he kind of did the same as me... wearing crossbones hose for Halloween costume with his brother. Oh, yah he doesn't forget to hold a candy basket!!

さてさて、そんな心の広い旦那様
今日は午後からなにやらゴソゴソ動きだしましたよ。。
Well, such a broad-minded my sweet husband, seems like he started to do something in the afternoon.

先日手に入れておいた高さ30cm以上はある大きなカボチャ。
いったい何するんでしょ。
A pumpkin with over 30cm height which we have been keeping for a while.
What's gonna happen!?!




あらら   ooh-la-la!!











そう、ジャクランタンです。葉っぱの髪は私が付けてみました。
Yah, that is a jack-o'-lantern!!! I put leaf hair on.

毎年できる年は彫っています。
He carves every year if he has a chance.

子供の頃からお父さんと一緒によく作ったそうです。
He says that he used to carve with his dad when he was a little. That is why he likes to do it.

今年の出来、本人誇らしげです。
He seems to stick his chest out in a proud manner with his work this year.

顔がだいぶデザイン的な・・・・・・
I think this time it seems artistically designed..

暖かいハロウィンナイトを・・☆
Have a warm Halloween night!!!

0 Comments:

Post a Comment