2010/08/14

★First experiences

今回は手術・入院は勿論いろいろなことを初めての経験をしました。(いろいろね…:笑)
Of course, I had a variety of experiences with my surgery and stay in hospital, too.

父が私の部屋(病室)に花を飾ってくれました。
Dad brought a bunch of flowers and decorated my hospital room.

いつも私のYogaの練習には大賛成の旦那様が「シークレットYoga」はダメ‥と、初の禁止令を。(心配してくれたのネ)
My husband ordered me for the first time not to do 'secret'yoga practice. Usually he likes me todo yoga.(I know that he cares about my body condition, thanks!)

そして母が‥
本が読みたいという私に、母が気に入っている本を数冊持ってきてくれました。気が付くと、私が寝ている横で、本から気に入っている言葉を朗読してくれていました。
And my mum…
She brought some books since I said that I wanted to do reading while staying in bed. When I realised, beside where I was laid, she was reading her favolite stories from her book.

私は子供の頃、朝から晩まで私達のために働いていた母に、本を読んでもらった記憶がありません。
I don't have childhood memories of mum reading stories for me because she was working hard all day for us.

なんだか子供に戻ったようでした。本を読んでもらうのって、こんなに心地よいものなんだな・・・。いいもんだな・・・。
It was like being a child.
It is pleasant to listen to the reading... It is nice...

0 Comments:

Post a Comment