2010/03/25

今週は友人?(イイノカ?大先輩ユウジンデ)が出張で栃木に来ています。
紹介しますね。
宝本さん、島尻さん、大西さん 
私の隣にいる人、宝本氏はオフロードレース元九州チャンピオンの腕前。
私にオフロードバイクの楽しさも教えてくれました。
皆と分け隔てなく付き合ってくれる人柄は尊敬に値します。
そして私の毒舌も聞き流してくれるのよね。。(笑)
島尻さんと大西さんは、一緒に仕事をしたことはないのですが、うるさい私の話をニコニコと聞いてくれています。優しいんですよ。大西さんは現役A級ライダーです。

こうして皆とたまに会って、気取らずにご飯たべたり、飲んだりする時間・・
楽しくてリラックスタイムになります。

今回は私の気に入りのタイレストラン。宇都宮”ミナトーン”
クウシンサイの炒めがオススメです★

This week, I have some friends from Kumamoto (South of Japan) coming for a business trip.
They are my good friends so I will introduce them.
Takaramoto-san (sitting in next to me) is a former Kyushu champion of offroad motorcycle racing.
He taught me how to ride offroad motorcycles and how fun it is.
I respect his personality in that he hangs out with everyone without prejudice.
Onishi-san is an A rank racer. I haven't worked with Shimajiri-san and Onishi-san before but I know they are nice people since they don't care about my joking.
Sometimes, I meet some people to have dinner together and have some drinks, and we make a lot of jokes...
This is how I relax.
This time, we had dinner at one of my favorite Thai restaurants in Utsunomiya.



 

0 Comments:

Post a Comment