2010/03/09

★It's over

SHINBI SPRING PARTY 終わりました☆。
チームSHINBI そして私のMCデビュー戦。
いや~~~~、あがり症の私。 終始、足も心臓もガクガク。 そんなあがり症の克服のためにも・・とMCを引き受けました。そんな意味も含めてご依頼いただけたのかなぁぁ・・と。なんとかかんとか、声震えながらも頑張りました(笑)

SHINBI SPRING PARTY is over.
Whew...... Actually, I am painfully shy. My knees were all wobbly and my heart was ball of nerves all of the time. I took on MC to get over my shyness. Could be that is why they asked me. So I tried my best even though I spoke tremulously. Haha

今回のイベント、とってもとっても沢山の学びと、喜びを得ることができました。SHINBIのみなさん、生徒さんは勿論、そして会場に応援に来てくれたみなさん、
本当に本当にありがとうございました。
観ていてくれる人がいるからこそ、あの会場が出来上がったのだと思いました。次回はまたもっと楽しんでもらえるよう、頑張ります。

In this event, I learned so many many things and was filled with pleasure. Of course all SHINBI members and students, also other people came for the party, Thank you soooo much!!!!
I think that we could have the great party because of the people who came as guests. I will try for a more enjoyable party next time.

SHINBI のイケメン社長がご自身のブログに載せてくれました。↓↓↓
SHINBI's owner has posted our picture on his blog . (I am on the left, middle is Chitose, right is Youko)

0 Comments:

Post a Comment